اهداف زندگی

آرزوها و اهداف

اهداف زندگی

آرزوها و اهداف

  • ۰
  • ۰

امروز یه جوری نقره داغ شدم که دیگه تا عمر دارم پیش خودم فکر میکنم یه بار دیگه از این فکرا کنم!

آخه دختر حسابی توی یک ربع مگه تو میرعماد جا پارک گیر میاد ... حالا هم که نیومد باید بری پارکینگ ...... اونم چه پارکینگی ۴۵ دقیقه فقط توی صف باشی و خدا خدا کنی که آیا کسی میره از جای پارک یا نه که بعدش تو بری یا نه... یعنی دوس داشتم گریه کنم زار بزنم

چرا امروز اینطوری شد چرا انقدر سوختم چون دوس داشتم این یه ساعت رو میخوابیدم اما الکی سر یه پارکینگ دیر به سر کار نرم اونم یک ساعت دیر!

امروز بد سوختم ولی انقدر حقم بود تا من باشم دیگه با خودم واسه یه ربع زودتر اومدن فکر نکنم.

 

  • ۹۹/۱۰/۱۵
  • آرزو کزازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی